Optimum Nutrition - CLA - 90 Дражета

Код на продукт: ON2832

Цена:
57,00 лв (- 33%)
38,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
1 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

CLA е омега-6 мастна киселина, която има няколко благотворни ефекта за човешкото тяло.

От средство за изгаряне на мазнини, тя може да бъде и средство за покачване на мускулна маса. Вие трябва да изберете за какво да я използвате.

Допреди няколко години CLA не принадлежеше към никоя категория суплементи. От тогава насам обаче се появиха редица изследвания, които показват, че CLA може да спомогне за изграждане на мускулна маса и горене на мазнини. Намира се в телешкото, пуешкото и някои видове млечни продукти.

След повече от 17 години изследвания бе установено, че CLA има антиканцерогенен ефект при някои животни, намалява страничните катаболни ефекти предизвикани от стимулацията на имунната система, увеличава растежа и дори подобрява кръвния липиден профил.

Изледвания върху хора показват, че хранителен режим съдържащ CLA има значителен ефект върху покачената мускулна маса и изгорените мазнини.

То също така показва, че положителен ефект може да постигнат с доста разумни дози. След 6 седмична употреба изследванията показват, че хората приемали CLA имат 4,34% мазнини в сравнение с 10,13% на другата група неупотребявала CLA.

Изгори мазнините с продуктите на HealthStore

Други изледвания показват положителен ефект по-скоро по отношение на покачената маса, отколкото на изгорените мазнини.

Употребата на CLA сред спористите става все по-популярна. Продукта може да бъде не само от полза за културистите, но и за всеки да изглежда и се чувства по-добре. Друго предимство на CLA е действието му като антиоксидант, дори по-мощен от витамин Е и бета каротина, което го прави още по-обещаващ.

Начин на употреба: Приемайте 1-2 дражета със закуската, обяда и вечерята.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 1
Енисавета
2015-01-29 12:38:08
Наистина съм доволна от това кла,не е толкова добро като cla extreme на now,но за заместител става :)
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО