Optimum Nutrition - Platinum Hydrobuilder - 1000 Г

Код на продукт: ON0052

Цена:
120,00 лв (- 34%)
79,00 лв
с ДДС
Продуктът не е наличен
Отзиви:
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Platinum Hydrobuilder е кралят на трупането на мускулна маса!

Не оставяйте без приемът на качествен суплемент след тренировка – това е от изключително голямо значение!

Започнете да се възстановявате и да трупате сила и маса с протеиновата матрица на Optimum Nutrition.

Platinum Hydrobuilder e създаден на основата на поетапно разграждащите се протеини – от бързите хидролизирани суроватъчни протеинови изолати, през хидролизираните яйчни изолати, до бавният мицеларен казеин. Всяка доза на тази протеинова матрица е заредена с CreaPep креатинови пептиди, BetaPower натураен бетаин и Creapure микронизиран креатин.

Има и над 13.5 грама есенциални аминокиселини и САМО 180 калории в доза! Този продукт подхожда с истинско разбиране към мускулите ви. Изтраждайте тялото си с Platinum Hydrobuilder.

Протеинова матрица за отлично възстановяване - Platinum Hydrobuilder

Какво да очаквате от матрицата Platinum Hydrobuilder

  • Ензимен комплекс – пълен спектър храносмилателни ензими
  • BetaPower натурален бетаин – батериите за Вашето представяне и издръжливост
  • Микронизиран CreaPure креатин – увеличава тренировъчния капацитет и трупането на чиста мускулна маса
  • Микронизирана аминокиселинна матрица – бързо действаща матрица от верижно-разклонени аминокиселини (BCAA), глутамин, аргинин, цитрулин и още
  • CreaPep подсилен протеинов бленд - хидролизиран суроватъчен изолат, хидролизиран яйчен изолат, мицеларен казеин и други

Начин на употреба: Преди и след тренировка, сутрин на гладно.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ

Бъди първият написал ревю

ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО