OPTIMUM NUTRITION PRO COMPLEX PROTEIN 3.3 lb

Код на продукт: ON5526

Цена:
140,00 лв (- 30%)
98,00 лв
с ДДС
Отзиви:
Виж продуктите на:
OPTIMUM NUTRITION
Продуктът не е наличен
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Pro Complex Protein е ново поколение многокомпонентен протеин на Optimum Nutrition, съдържащ няколко източника от бързо и бавноусвояеми белтъчини.

Pro Complex Protein Ви предлага:

  • Йоннообменен и микрофилтриран суроватъчен протеин
  • Суроватъчни пептиди с ниско молекулярно тегло
  • Яйчен Албумин
  • Мощна BCАA формула
  • Само 4 г въглехидрати

Оptimum Nutrition представя по-големия и по-добър Pro Complex Protein. Тази модерна формула съдържа 55 грама мулти-протеинова смес, състояща се от суроватъчни протеинови изолати, суроватъчен протеинов концентрат, яйчен албумин и хидролизирани суроватъчни пептиди. Повечето BCАA и глутамин придават впечатляващ аминокиселинен профил.

Сега без Аспартам, Pro Complex Protein предлага пълна гама от витамини и незаменими минерали и 250 мг храносмилателни ензими във всяка доза!.

Превъзходен вкус, лесноразтворим и може да се разбърква лесно с лъжица.

Pro Complex Protein e подходящ за хора, които имат проблеми с храносмилането и усвояването на останалите протеини, този продукт съдържа патентован храносмилателен ензим, който може да реши техните проблеми.

Начин на прием: 1 доза след тренировка. Pro Complex се съчетава със суроватъчни протеини като 100% Whey Gold Standard и Hydro Whey.

 

 

 

СЪСТАВ

Няма въведен състав за този продукт!

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ

Няма отзиви за този продукт!

ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО