PRIMAFORCE - Green Coffee Bean - 60 Капсули

Код на продукт: PC0813

Цена:
37,00 лв (- 30%)
25,90 лв
с ДДС
Продуктът е изчерпан
Отзиви:
2 Отзиви: /
ИНФОРМИРАЙ МЕ ПРИ НАЛИЧНОСТ
Изпратете вашият Емейл адрес и ще бъдете информиран веднага когато продукта бъде наличен в страницата
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Green Coffee Bean от Primafoce е добавка, която ще Ви помогне да изгорите мазнините и да контролирате апетита си по-добре

Екстрактът от зелено кафе ще забърна обмяната Ви на вещества ще Ви помогне в битката за изгарянето на излишните мазнини.

Какви са ползите от приема на продукта Green Coffeе Bean:

Коя е активната съставка в Green Coffeе Bean

Хлорогенната киселина (Chlorogenic Acid), която се съдържа в зеленото кафе, забавя усвояването на въглехидратите от организма и регулира нивата на кръвната захар. Тази киселина има и мощно антиоксидантно действие, забавя процеса на стареене, намалява умората и минимизира риска от запушване на кръвоносни съдове.

В добавка към това, хлорогенната киселина е идеална за детокс на организма, засилва имунната система и повишава сетивната чувствителност.

Начин на употреба: Приемайте по 1 капсула 2 пъти дневно, около 30 минути преди хранене.

  • Спомага за изгарянето на мазнини
  • Стимулира метаболизма и възстановяването
  • Мощен натурален антиоксидант и имуностимулатор
  • Забавя процеса на стареене
  • Подобрява концентрацията, фокуса и настроението
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 2
Shewolf
2015-01-20 08:10:59
Няма проблем да го комбинирате, дори аз го комбинирам с yohimbine hcl,synephrine и inosine на Pure
Igraiku6ta
2015-01-20 08:10:42
Moje li da se kombinira sus zelen chai ili sa protivopokazni ?
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО