SAN - Performance Glutamine - 600 g

Код на продукт: SAN1802

Цена:
90,00 лв (- 30%)
63,00 лв
с ДДС
Отзиви:
1 Отзиви: /
Виж продуктите на:
SAN
В Наличност
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Подкрепете имунната си система и заздравете мускулите си

Силните страни на Performance Glutamine:

  • 5 грама фармацевтично чист Л-глутамин на доза
  • Поддържа производството на младежки хормони в тялото
  • Спомага за по-добро здраве
  • Засилва имунната система
  • Подпомага здравето на чревната система

В търсене на по-големи мускули, повечето спортисти се стремят към повишени белтъчини и аминокиселини. За максимални резултати, обаче, трябва да се набавят по отделно. Единичната аминокиселина може да бъде в пъти по-силна от многото.

Глутаминът, като най-разпространената аминокиселина в скелетната мускулна тъкан се свързва с преобладаването на азот в мускулните клетки. Л-глутамина играе жизнено важна роля в превенцията на катаболизма на мускулната тъкан, както и в подобряването на синтеза на протеини или изграждането на мускулна маса.

Освен ползата на продукта от спортисти, силна страна на Performance Glutamine е насърчаване на здравето на дебелото черво и цялостната функция на имунната система.

Всяка порция от PERFORMANCE GLUTAMINE съдържа 5 грама чист, японски Л-глутамин от фармацевтичен клас. Максималните резултати са гарантирани със сертификат за качество.

В заключение: Performance Glutamine е продукт, който насърчава мускулния растеж и имунната система.

Начин на употреба: Приемете 5 грама (1 доза) дневно с месо или протеин. 

СЪСТАВ

Няма въведен състав за този продукт!

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 1
Киро
2015-11-17 14:31:01
От както почнах да използвам Глутамин като допълнение към хранителния и тренировъчния ми режим резултатите ми наистина се повишиха. Възстановявам се много по-добре, което ми позволява да правя още по-добри тренировки в залата.
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО