в кошницата Кошница
 
SAN - Tight! Original - 60 капсули SAN3828

SAN - Tight! Original - 60 капсули SAN3828

Марка:SAN
Код на продукта:SAN3828
Цена: 90,00 лв 63,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

SAN - Tight! Original - 60 капсули SAN3828 Купи SAN - Tight! Original - 60 капсули SAN3828 в онлайн магазин за хранителни добавки HealthStore. Предлагаме безплатна доставка при поръчка над 30лв. Направи поръчка сега ☎ 0700 300 49

Изгорете мазнините бързо и лесно с TIGHT

Ползи на Tight:

  • Ускорява метаболизма
  • Стимулира изгарянето на мазнини
  • Насърчава здравословната функция на щитовидната жлеза
  • Подобрява настроението
  • Повишава издръжливостта

Поддържането на диети и спортуването водят до резултати, безспорно, но не винаги се достига до максималния потенциал и най-желаните резултати. Продължителните тренировки и диети, често се нуждаят от нещо допълнително, което да спомогне желаните резултати.

Продукта на SAN е направен по патентована технология, която гарантира изгарянето на мазнини. TIGHT! поддържа работата на организма по всяко време чрез добавените синефрин, гугелстерони, E & Z и други. Комбинацията от тези съставки също така сподпомага изгарянето на мазнини и стимулира правилната функция на щитовидната жлеза. Йохимбинът помага не само с повишаване на потока на кръв, но и стимулира доброто Ви настроение.

Комбинацията от кофеин и зелен чай придава на TIGHT! мощен термогенен ефект, като подобрява фокуса Ви. 

Ако търсите продукт, който действа по всяко време, стимулира метаболизма Ви и изгарянето на мазнини, то TIGHT! е Вашият най-добър избор.

 

Начин на употреба:

1 капсула с храната на 24 часа. Не превишавайте дневната доза! 

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (0)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha