Syntrax - Guggulbolic Extreme - 90 Капсули

Код на продукт: SY2345

Цена:
55,00 лв (- 38%)
34,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
3 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Syntrax - Guggulbolic Extreme съдържа гугулстероиди, които оптимизират функцията на щитовидната жлеза и спомагат за оптимално изгаряне на мазнини!

Guggulbolic Extreme също подобрява визията на кожата и намалява шанса за поява на кафяви петна. Продуктът съдържа 30 мг. чисти E & Z гугулстероиди, а също така и специален екстракт от тъмнокафяв гугул. Guggulbolic Extreme съдържа пълния спектър гугулстероиди, които се съдържат в растението Гугул.

Guggulbolic Extreme съдържа единствено тъмнокафяв екстракт, който е в пъти по-силен от жълтия вариант. За да си гарантирате максимален ефект, винаги приемайте само тъмнокафявия екстракт от растението гугул!

Какви резултати могат да се очакват от Guggulbolic Extreme?

Изгаряне на мазнини и по-бърз метаболизъм със Syntrax - Guggulbolic Extreme

Когато определени вещества стимулират щитовидната жлеза, тя произвежда повече щитовидни хормони, като тироксин. Тези щитовидни хормони са отговорни за ускоряването на метаболизма, което води до силен катаболен ефект върху мастната тъкан. Практически, това означава, че гугулстероидите ще стимулират щитовидната Ви жлеза, което ще повиши нивата на метаболизма Ви и ще изгаряте повече подкожни мазнини.

Сами по себе си гугулстероидите са показали силна изгаряща мазнините активност. Докато приемате Guggulbolic Extreme е възможно да усетите леко загряване, дължащо се на повишения метаболизъм, както и подобрение на визията на вашата кожа.

Начин на употреба: Приемете по 1 капсула 3 пъти дневно.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 3
Евгения Д.
2015-02-06 11:41:11
Кажете ми моля Ви как се приема продукта...Закупих го от друго място и не ми беше обясненоооо :@
Marta
2014-12-10 13:04:49
Как се приема и трябва ли да се съчетава със спорт?
Asq
2014-12-09 10:02:14
от гугул-а кожата ми става като бебешка, а и облекчава ПМС, аз го съчетавам с фет бърнър главно с цел отслабване
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО

СХОДНИ ПРОДУКТИ