NOW - 5-HTP 100 МГ - 60 Капсули

Код на продукт: 0105

Цена:
55,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
9 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Какво представлява NOW - 5-HTP?

5-хидрокситриптофан или накратко 5-HTP е аминокиселина, която когато попадне в мозъка се превръща в мозъчния химикал серотонин. 5-HTP е непосредствения метаболит между аминокиселината L-Триптофан и хормона на щастието Серотинин. Извлича се от зърната на африканското растение Griffonia simplicifolia.

В централната нервна система серотонинът играе изключително важна роля при контролирането на гняв, агресивност, телесна температура, настроение, сън, апетит, както и сексуалността. Ниските нива на този хормон предразполагат към повишена агресивност, дълбоки депресивни състояния, понижено либидо и самочувствие, както и други нервни разтройства.

Какви са ползите от приема на продукта на NOW?

Изследванията показват, че хората приемащи 5-HTP като добавка, отбелязват подобрение в настроението си, намален апетит, което води до намаляване на телесното тегло и по-спокоен сън. 5-хидрокситриптофанът спомага за намаляването на апетита и жаждата за въглехидрати.

5-HTP е подходящ за хора, целящи подобряване на настроението и редуциране на излишното напрежение и стрес.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една капсула дневно препоръчително на празен стомах. За подобряване на съня - 1 доза 30 минути преди лягане.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 9
Анита
2015-02-13 10:46:14
На 22 год съм и тежа 49кг...Как е препоръчително да приемам продукта ?
Генади
2015-01-02 09:59:11
Страхотен продукт! Приемах го когато бях диета и от липсата на въглехидрат постоянно бях изнервен. Наистина действието му се усеща още на следващия ден. Много съм доволен и го препоръчвам на всеки един спортуващ и не-спортуващ също.
Петко
2014-12-23 13:34:07
Пия го всяка вечер 20-30 минути преди сън и просто ефектът е на лице, заспивам по-бързо и се събуждам отпочинал
Димитър
2014-12-23 13:33:45
Отначало подходих доста скептично към продукта,след прием от 4 дни започнах да усещам как работи.Основната ми цел на приема на този продукт беше да подобри настроението ми през деня и да ми помогне да спя по-спокойно. Използвам по 100 мг на ден вечер преди сън и го препоръчвам на всеки, който желае да постигне точно тези цели като мен.
Милен
2014-11-20 11:09:58
Много добре се чувствам откакто започнах да приемам продукта. Взех и на близките ми и те също са много доволни! Определено продукта си работи!
English
2014-10-29 09:16:38
Супер сън,възстановяване и спокойствие
Илка Гергова
2014-10-21 09:34:46
Нямам думи да опиша колко съм щастлива, че опитах от този труден за изговаряне продукт :Д Най-важното е че ми ограничи апетита, а от там остлабнах :)
Добри
2014-10-17 12:35:43
Много яко,само 1 капсула преди сън ми помага да спя като заклан.
Kika
2014-10-16 19:24:09
Много съм доволна от този продукт.Наистина помага при депресивни състояния!
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО