NOW - Betaine HCl 648 МГ - 120 Капсули

Код на продукт: 2938

Цена:
52,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
3 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Какво представлява Betaine HCl

Бетаин Хидрохлорид - Betaine HCl е източник на солна киселина, която се съдържа в стомашните сокове и е изключително важна за образуването на ензима пепсин (ензим, който подпомага разграждането на протеините). Солната киселина регулира нивата на бактериите и процесите на ферментация в стомаха.

Продуктът на NOW съдържа добавен Пепсин (Pepsin) и е формулиран за максимална ефективност

Пепсин е ензимът, от който тялото се нуждае за да разгради белтъчини, които впоследствие да бъдат усвоени пълноценно. Пепсинът не може да функционира самостоятелно. Когато попадне в стомаха, той си взаимодейства със солната киселина, която го активира и той започва да изпълнява своите функции.

Betaine HCl съдържа необходимия за добро храносмилане ензим Пепсин и солна киселина, която го активира и подобрява значително храносмилането. Тази комбинация e капсулована за незабавно освобождаване и е отлично допълнение към всеки хранителен режим!

 

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една капсула непосредствено преди хранене.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 3
Дони
2015-02-26 08:38:15
Да определено работи. Сигурен съм, че ви се е случвало след като изпиете доза протеин да имате тежест в стомаха. При приема на бетаин такова нещо няма.
PsevdoManiac
2014-12-07 15:11:13
Здравейте, до колкото знам този ензим се съдържа в червеното цвекло. Колко червено цвекло трябва да ям, за да успея да си набавя това количество ензими??!?
Bubeto
2014-10-27 10:41:52
Определено работи продукта, винаги след приема му изпитвам странно чувство в стомаха
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО