в кошницата Кошница
 
NOW - Boron 3 МГ - 100 Капсули 1410

NOW - Boron 3 МГ - 100 Капсули 1410

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:1410
Цена: 20,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

NOW - Boron 3 МГ - 100 Капсули 1410 Купи NOW - Boron 3 МГ - 100 Капсули 1410 в онлайн магазин за хранителни добавки HealthStore. Предлагаме безплатна доставка при поръчка над 30лв. Направи поръчка сега ☎ 0700 300 49

Бор (Boron) подпомага метаболизма на калций, магнезий, фосфор, мед и Витамин D

Boron е неметален елемент, който трябва да присъства в човешката диета.

Борът официално не е признат за съществен минерал, обаче, той е важен за метаболизма на калция, а оттам и здравите кости. При изследване на жени, добавка с Бор - Boron, намалила загубата на калций с 44% и повишила естрогена до същите нива, както при жените получаващи естроген заменяща терапия.

Boron подпомага за доброто здраве на ставите и костите

Изследвания показват, че при прием на Бор - Boron се намалява загубата на калции чрез урината. Това води до заключението, че той подпомага запазването на костната маса с възрастта. Бор - Boron намалява риска от остеопороза, остеоартрит и ревматоиден артрит.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза сутрин с храната. Не превишавайте препоръчаната доза!

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
* Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване 

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (1)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha