в кошницата Кошница
 
NOW - Cinnamon Bark 600 МГ - 120 Капсули 4636

NOW - Cinnamon Bark 600 МГ - 120 Капсули 4636

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:4636
Цена: 36,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Какво съдържа Cinnamon Bark (Екстракт от Канела)

Канелата се използва традиционно като кулинарна подправка за подобряване на храносмилането. Знае се, че в канелата се съдържат няколко съставки, които неутрализират негативното влияние на свободните радикали. Според други изследвания канелата подобрява функцията на имунната система и противовъзпалителните процеси. В допълнително медицинско проучване е доказано, че екстракта от канела оптимизира въглехидратния метаболизъм и балансира нивата на кръвна захар.

Етеричните масла, намерени в Cinnamon Bark подпомагат по естествен начин здравословната функция на инсулина и спомагат за поддържане на метаболитната функция.

За кого е подходящ продукта Cinnamon Bark

Екстракта от канела е подходящ за диабетици.

Съществуват научни данни, че структурата на канелата наподобява тази на инсулина, поради което има отношение към усвояването на въглехидратите. Тази подправка намира основно приложение в борбата с наднорменото тегло и диабет 2-ри тип, тъй като подобрява чувствителността на клетките към инсулина и те могат да оползотворяват по-добре глюкозата при по-малко количество секретиран инсулин.

Казано по друг начин това означава по-ниски нива на кръвната захар при хора, болни от диабет 2-ри тип. При един здрав организъм Cinnamon Bark понижава секрецията на инсулин, което от своя страна води до забавено натрупване на мазнини, особено в областта на корема.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Приемайте 2 капсули 2 пъти на ден с храната.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
* Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване 

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС
II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;
2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

целостта на опаковката на поръчаната стока;
наличие на етикет на български език;
наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
следи от счупване или надраскване по опаковката;
срок на годност;
наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.
3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (2)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha