NOW - Digest Ultimate - 60 Капсули

Код на продукт: 2965

Цена:
72,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
3 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Digest Ultimate e патентован ултраподсилен бленд, който съдържа ензими от не ГМО, вегетариански източници

Ензимите са произведени чрез контролирана ферментация на селектирани, микробни екземпляри.

Digest Ultimate е формула с пълен спектър от ензими, с изключително висока биоактивност, които подпомагат тялото при разграждането на белтъчини, мазнини и въглехидрати.

Digest Ultimate е зареден с подбрани ензими за разграждането на фибрите, захарите и други по принцип неразградими растителни вещества

Това прави продукта на NOW различен от всичкиензимни формули. Така Digest Ultimate подобрява биологичната усвояемост и хранителната стойност на плодовете, зеленчуците и зърнените храни, като редуцира дискомфорта, породен при техния прием.

В допълнение, ензимите в Digest Ultimate стават стабилни при широк спектър от PH нива и това ги предпазва от унищожаване в стомаха.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: 1 капсула преди или с всяко хранене.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 3
д-р. Благой Пантев
2015-01-02 10:55:56
Препоръчвам го на пациентите си и нямам лош отзив за момента.
д-р. Колев
2015-01-02 09:50:21
Ензимите са едни от най-добрите на пазара у нас. Препоръчвам ги на пациентите ми с проблемно храносмилане и болни стомаси. Определено остават доволни, вкъщи също ги използваме често!
Димитрина Коева
2014-12-29 08:50:10
Бях се подложила 3 месеца на много тежка диета, от която свалих над 12 кг, но когато опитах отново да ям нормална храна се оказа че имам сериозен проблем и повръщам всичко освен кисело мляко и разни плодови пюрета... Благодарение на този продукт отново започнах да се храня нормално, а след известно време изчезнаха и другите проблеми..
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО