в кошницата Кошница
 
NOW - Liquid Multi Gels - 60 Дражета 3816

NOW - Liquid Multi Gels - 60 Дражета 3816

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:3816
Цена: 52,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Какво съдържа Liquid Multi Gels?

Liquid Multi Gels е уникален продукт, който включва мулти витамини и минерали, Ленено Масло (Flax Oil), както и антиоксидантите Лутеин (Lutein), Lycopene (Ликопен) и Алфа Липоева Киселина (Alpha Lipoic Acid).

Съдържимото на дръжетата е в течна форма, което подсигурява незабавното и пълното им усвояване.

Лутеин (Lutein) и Ликопен (Lycopene) подпомагат зрението, предпазват от образуване на очни пердета и предпазват очната макула.

Минералите анадил и бор подпомагат функционирането на инсулина и укрепват костното здраве.

Ленено масло (Flax Oil) е източник на здравословни мастни киселини, които намаляват холестерола, регулират кръвното налягане, предпазват сърдечно-съдовата система, намаляват риска от атеросклероза и помагат за регулиране на телесното тегло.

Liquid Multi Gels е отлична формула за повишаване на жизнения тонус.

Продукът на NOW ще Ви помогне да премахнете умората и да подкрепите организма срещу инфекции и болести.

Когато избирате качествени мулти витамини трябва да вземете под внимание потентност, профил на съставките, баланс на основните съставки, сигурност, качество и синергистичен потенциал на съставките.

Като лидер в индустрията с натурални продукти, иновативни формули, NOW с удоволствие Ви представя това ново попълнение в серията мулти витамини - Liquid Multi Gels!

Начин на употреба:

Три дражета 2-3 пъти дневно на празен стомах.​

  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (3)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha