NOW - Витамин B-9 (Folic Acid) + B-12 - 250 Таблетки

Код на продукт: 0476

Цена:
21,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
2 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Folic Acid (Фолиева Киселина) е водноразтворим витамин от B комплекса, който подпомага изграждането на здрави клетки

Водно разтворим означава, че Витамин B-9 не се задържа дълго време в тялото и трябва да се приема ежедневно, за да се поддържат необходимите нива.

Витамин B-9 е един от витамините, при който най-често се получава недостиг, и в същото време, това е един от витамините, които най-трудно се усвояват от човешкото тяло.

Комбинацията на Витамини В-12 и B9 дава повече енергия на Вашето тяло.

Формулата, която NOW Foods предлага, е с добавен Витамин В12 за подсилване на ефекта и по-добро усвояване на фолиевата киселина.

По време на значително нарастване на тялото или при бременност нуждата от Витамин B-9 е по-голяма

Приемът на фолиева киселина намалява риска към сърдечно-съдови болести, подобрява производството на червени кръвни тела, подобрява тонуса и функциите на нервната система. Формата на фолиевата киселина, използвана при хранителните добавки, се усвоява по-добре от тази в храната.

Недостиг на Фолиева Киселина може да доведе до риск от анемия.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза дневно с храната.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 2
Momchil
2015-01-02 19:35:00
Haresvam folievata na Now zashtoto e 800 mcg. Vsichki drugi, koito sym kupuval sa s dale4 po-niska koncentraciq
Страхилче93
2015-01-02 10:19:20
Навсякъде го гледам по егати цифрите тоя витамин, тук е даже сравнително евтин, за такъв клас продукти браво, браво :)
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО