в кошницата Кошница
 
NOW - Ultra Omega-3 Fish Oil - 180 Дражета 1662

NOW - Ultra Omega-3 Fish Oil - 180 Дражета 1662

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:1662
Цена: 105,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Концентрираното рибено масло Ultra Omega-3 е източник на мастни киселини, извлечени от дълбоководни риби

Ultra Omega-3 представлява комплекс от незаменими полиненаситени мастни киселини, с изключително благоприятно въздействие върху сърдечно-съдовата система и са средство за успешно профилактика при риск от атеросклероза и инфаркт. Те са прекурсори на простагландините (група липидни физиологично активни вещества), които спомагат за понижаване на високото кръвно налягане, мигрени, главоболия, артрит и др.

Положителни ефекти от приема на Ultra Omega-3 рибеното масло

Ultra Omega-3 участва в редица положителни процеси за мозъка и нервната система, засилва паметта и допринася за здравето на сърцето, подвижността на ставите, участва в изграждането на клетъчните мембрани и метаболизма на кръвната захар.

Суровината на в продуктите на NOW Foods е специално контролирана за наличието на опасни вещества и тежки метали като оловото.

В Ultra Omega-3 ще получите единствено чиста и максимално потентна суровина, без да се страхувате за здравето си.

По специална технология това масло се капсулова в дражета, които са херметически запечатани и така маслото се предпазва от окисляване и разлагане.

Този продукт е с по-висока концентрация на мастните киселини обикновеното Omega 3 Fish Oil.

Ultra Omega-3 е от класа на свръхконцентратите, със съдържание на 75% активни мастни киселини, което го прави благоприятен избор, за хора с чувствителни стомаси и които искат да избегнат неприятния понякога послевкус на риба.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза 1-3 пъти дневно.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС
II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;
2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

целостта на опаковката на поръчаната стока;
наличие на етикет на български език;
наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
следи от счупване или надраскване по опаковката;
срок на годност;
наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.
3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (6)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha