Optimum Nutrition - Protein Whey 1700 Г

Код на продукт: ОN7834

Цена:
110,00 лв (- 30%)
77,00 лв
с ДДС
Отзиви:
2 Отзиви: /
Виж продуктите на:
OPTIMUM NUTRITION
В Наличност
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

ИЗБЕРИ ВАРИАНТ

ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Американският гигант Optimum Nutrition винаги има с какво да зарадва своите почитатели. Прави го отново със своя белтъчен продукт – Protein whey , който подобаващо за марката е овкусен божествено с вкус шоколад и ягода.

Protein Whey е комбинация от суроватъчен протеин концентрат и суроватъчен протеин изолат. Предназначен е, както за спортисти, чиято цел е да ускорят възстановяването си, респективно и мускулния растеж, така и за хора, които желаят да попълнят своите протеинови нужди.

Protein Whey е подходящ, както в периоди на изчистване, така и в периоди на покачване на маса. Сега е време да обърнем внимание и на самия състав.

В една доза от 32 грама имаме:

  • 22 гр. протеин
  • Незначително количество мазнини А въглехидратите са само – 3.4 грама

Какво да очакваме от приема на продукта?

  • ускорено възстановяване след тренировка
  • положителен азотен баланс
  • антикатаболен ефект
  • изграждане на чиста мускулна маса

Продуктът е изключително подходящ за хора със забързано ежедневие, където динамичният ритъм на работа често възпрепятства нормалното хранене. Една – две дози биха били чудесен избор да попълните калорийните нужди, необходими за нормалното функциониране на вашия организъм.

Ние от Healthstore ви съветваме да приемате една доза сутрин и една след тренировка.

СЪСТАВ

Няма въведен състав за този продукт!

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 2
Радослав
2016-09-07 13:22:36
Не е лош, но определено не е на нивото на Pure whey!
Дим. Иванов
2016-09-02 10:47:14
Протеинът изглежда добре по състав,а и цената му е повече от добра.Мисля да мина да си го взема тези дни.
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО