Pure Nutrition - 100% PURE SYNEPHRINE 33 МГ - 100 Капсули

Код на продукт: PN1705

Цена:
32,00 лв
с ДДС
Отзиви:
4 Отзиви: /
В Наличност
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

100% Pure Synephrine е стимулант, който има редица ефекти върху тялото, стимулирайки неговата работоспособност

Synephrine е алкалоид, който се извлича от кората на цитрусовия плод Бергамот.

Synephrine (Синефрин) е алтернатива на Ефедрина, но без неговите странични и негативни ефекти върху организма.

Синефрин стимулира централната нервна система и сърдечната функция

Synephrine спомага за увеличаване на желанието за физическа активност, концентрацията, стимулира сетивата и засилва аеробния капацитет на тялото.

Синефринът действа бързо и осигурява продължителен прилив на енергия, което го прави по-ефективен стимулант от кофеина

Synephrine влияе върху сърдечната дейност като увеличава работния капацитет на сърцето, което позволява обработването на повече кислород и по-голяма аеробна издръжливост на тялото. Това прави продукта подходящ за всички аеробни спортове, в които издръжливостта е най-важна.

Начин на употреба: Синефринът освен, че има термогенен ефект, също така подтиска и апетита. Поради това свойство, продуктът може да се приема, както сутрин и преди преди тренировка, така и преди хранене.

 

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 4
Viki
2016-09-15 10:25:04
Kolko nai-mnogo moga da priemam ot synephrina ? Nqkoi, koito go e pil moje li da mi kaje? I raboti li izobshto ?
Ален
2015-03-04 17:24:08
Колега аз съм го пробвал. Продуктът е супер, работи много добре и си заслужава цената.
флех
2014-11-03 09:30:15
Страхотен фет бърнър за лятото
Кирил
2014-10-14 17:47:35
Някой който го е пробвал???
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО