SAN - L-Carnitine Liquid - 473 мл

Код на продукт: LCL0250

Цена:
70,00 лв (- 30%)
49,00 лв
с ДДС
Отзиви:
1 Отзиви: /
Виж продуктите на:
SAN
В Наличност
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

ИЗБЕРИ ВАРИАНТ

ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Конвертирайте мазнините в енергия със SAN – L-Carnitine Liquid

Ползи от L-Carnitine Liquid:

  • Конвертира телесните мазнини в енергия
  • Лесноусвоима течна форма
  • Стимулира изгарянето на мазнини
  • Стимулира изграждането на мускулна маса
  • Идеален за вегетарианци
  • Доказано ефективен
  • Произведен от бранда Carnipure*

Изгаряйте мазнини с повече от просто стимуланти! 

Всеки иска стройна фигура, но не всеки иска да използва стимуланти за да постигне желания ефект. Дори и при използването на ефективни стимуланти от типа на фет бърнарите има и такива, които могат да добавят нещо мощно към арсенала си за изгаряне на мазнини. Нещо мощно, което не само, че топи мазнините, но ги превръща в енергия и стимулира изграждането на чиста мускулна маса.

Качеството прави разликата и фирмата SAN е известна с това, че използва най-добрите суровини. L-Carnitine Liquid е създаден с подкрепата на Lonza, използвайки бранда Carnipure, гарантиращ най-чистия Л-карнитин на пазара.

Какво е Carnipure? 

Carnipure™ е специален вид L-Carnitine, произвеж- дан от швейцарската фирма Lonza. Продуктите, които имат на опаковката си марката Carnipure™, съдържат чистия L-Carnitine на Lonza.

L-carnitine Liquid на SAN подпомага транспорта на мастни киселини от храната и ги съхранява в митохондриите на клетките, където лесно се превръщат в енергия.

Начин на употреба:

Разклатете добре преди употреба. Приемайте като хранителна добавка, 1 супена лъжица 2 пъти дневно, за предпочитане на празен стомах.

СЪСТАВ

Няма въведен състав за този продукт!

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 1
Калин
2015-11-09 15:31:32
Добър е, но не ми хареса вкусът. Този на Pure има доста повече вкусове, както и такъв с добавен зелен чай и гуарана, което е много голям плюс.
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО