WEIDER - Whey Amino Caps- 280 capsules

Код на продукт: W6818

Цена:
68,00 лв
с ДДС
Продуктът не е наличен
Отзиви:
5 Отзиви: /
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Лесно достъпен суроватъчен протеин хидролизат на капсули. WEIDER Whey Amino caps съдържа комплекс аминокиселини от най-високо качество с максимална усвояемост. 

Приема преди тренировка предпазва мускулатурата от разпад.

Приема след тренировка осигурява бурз достъп на аминокиселини, което гарантира и бързо вузстановяване, дори и при безвъглехидратна диета.

Гатантират доставката на висококачествени аминокиселини с много ниски нива на въглехидрат и мазнини

Предназначени за: Растеж на мускулна маса. Поддържа положителния азотен баланс и анаболната фаза в организма. Ускорява и подобрява възстановяването. Предпазва мускулната маса. Добро усвояване с минимално натоварване на храносмилателната система

Начин на употреба:10 капсули на ден. В тренировъчни дни вземете 5 капсули преди и 5 капсули след тренировка

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 5
Щангист_1993
2015-01-22 14:26:59
Ами лично за мен Уей Аминото е в пъти по-добре, за БСН не мога да кажа, че до сега съм попаднал на един чист техен продукт, от който да съм доволен....
СпортистДоГроб
2015-01-22 14:26:49
Момчета, какво бихте избрали между https://healthstore.bg/aminokiselini/bsn-amino-x-big-1-kg.html и тези WHEY AMINO на уейдър?
Тонит0
2014-11-18 13:03:00
Ами лично аз съм много доволен, за тези пари качеството е ... 6 точки!
Pumpala
2014-11-18 13:02:52
Пичове, дайте някви отзиви биват ли тия аминки?
Тонит0
2014-10-21 13:05:14
Мега изгоден продукт, 6 точки от мен !
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО