в кошницата Кошница
 
Gaspari - Qualitine Micronized Creatine - 300 Г G1250

Gaspari - Qualitine Micronized Creatine - 300 Г G1250

( Продуктът не е наличен )

Цена: 24,00 лв 19,20 лв
* Цената е с включено ДДС

Описание

Qualitine е новият коз на Gaspari, с който марката полага невиждани стандарти в качеството на креатиновите продукти!

Продуктът използва единствено 100% фармацевтично чиста суровина на креатин монохидрат, който е микронизиран, за да се улесни разтворимостта му в течности, както и устойчивостта на веществото във водна и киселинна среда. Микронизираните частици се усвояват по-бързо и пълноценно в организма, което означава и по-висока ефективност на продукта.

Creatine Qualitine е безвкусен, без мирис, кристализиран и напълно пречистен

Това са качества, които ще си проличат от първото отваряне на кутията, до последната доза от този елитен продукт.

Креатин Монохидратът е може би най-тестваната хранителна добавка през годините.

През последните 20 години, над 200 изследвания са доказали неговата ефективност при увеличаването на мускулната маса и сила, както и издръжливостта. Стотици учени, професори, лекари, търговци, атлети и потребители имат едно мнение, че креатин монохидратът е най-ефективната единична добавка на пазара.

Когато закупувате Qualitine, ще ви бъде гарантирано, че получавате най-действащата добавка напълно пречистена и без никакви замърсители.

Качеството на Qualitine е доказано и от изследвания на трети, независими лаборатории.

Начин на употреба: 5 грама преди и след тренировка. 10 грама в нетренировъчните дни, разделени на два приема.

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца!

* Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (2)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha