NOW - Echinacea 400 МГ - 100 Капсули

Код на продукт: 4660

Цена:
28,00 лв
с ДДС
В Наличност
Отзиви:
6 Отзиви: /
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Echinacea подкрепя имунната система като подпомага фагоцитозата и производството на Т-лимфоцити

Някои от активните съставки на Ехинацеята са производни на Кафеена Киселина (ехинакозиди), полизахариди, феноли, полиацетилени, алкиламиди и флавоноиди. Екстрактите са стандартизирани за определени количества на съответните съставки, което значително повишава ефективността им върху имунната система.

Echinacea е силен имуномодулатор и има силен противовъзпалителен ефект

Ехинацеята е изключително препоръчителна за хора, които боледуват често и искат да стимулират имунната си система. Най-често се използва за профилактика на болести като обикновена настинка, кашлица и респираторни инфекции. Също така е доказан ефектът на билката на силен антиоксидант, намалявайки вредните въздействия на свободните радикали причиняващи артрит, сърдечни болести и стареене.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза 1-5 пъти дневно.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 6
Васил
2015-04-22 08:32:11
ползвам този продукт от близо 4 месеца и съм много доволен, нямам проблеми с настинки и други вирусни заболявания.
Стамат Тончев
2015-01-02 10:22:39
Аз си го комбинирам с витамин C на същата фирма и съм изключително здрав, цяла зима (до сега де).
Светла
2015-01-02 09:50:50
Продукта го използвам всяка година по това време. Давам от него дори и на децата ми и смело мога да твърдя, че настинките и гриповете в семейството ни се проявяват все по-рядко този сезон!
Мила Нешева
2014-12-30 12:45:49
Много добре ми действа продукта, особено сега зимата когато обикновено боледувам, а дори не го приемам толкова редовно както преди. Препоръчвам Ви го!
Binko
2014-11-03 13:18:39
Страхотен имуностимулатор, горещо препоръчвам !
Тонито
2014-10-21 09:10:19
Много добре се чувствам от продукта, страхотен тонус :)
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО