в кошницата Кошница
 
NOW - Odorless Garlic (Чесън без мирис) - 100 Дражета 1807

NOW - Odorless Garlic (Чесън без мирис) - 100 Дражета 1807

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:1807
Цена: 28,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Екстракт от Чесън (Garlic) е универсална добавка, която притежава силни антиоксидантни свойства

В продуктът на NOW Foods се намират съединения, съдържащи сяра и водород, които се свързват с тежки метали и по този начин могат да бъдат изхвърлени от организма. Те също така предпазват клетките от окислителни процеси и свободни радикали.

Още от времената на древен Египет, Чесънът е бил популярен с полезните си свойства. Той е бил масово използван от мореплавателите от хилядолетия. Вековната употреба на билката е доказала нейните лечебни свойства за множество болестни състояния като високо кръвно налягане, атеросклероза и висок холестерол.

Екстрактът от Чесън е известен и със своите антибактериални, антивирусни и антигъбични свойства

Напълно доказана е способността на билката да предотвратява определени типове рак, като рак на дебелото черво и стомаха. Статистиките сочат, че в страните с висока консумация на чесън, заболяванията от тези типове рак са изключително редки.

Какво още съдържа NOW Foods - Garlic

Екстрактът от Чесън съдържа също така витамини А и С, както и селен. Продуктът е контролиран за миризма със специална японска формула която съдържа серни съединения, включително алицин и затова когато приемате този продукт не трябва да се тревожите за лош дъх.

Екстрактът от Чесън спомага при атеросклероза и отлагане на мазнини, нормализира баланса на липопротеините, намалява кръвното налягане, има противовъзпалителен ефект, служи като антиоксидант и помага срещу образуването на тромбози.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза 1-3 пъти дневно, с храната.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol
  • Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
  • Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
  • Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (3)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha