в кошницата Кошница
 
NOW - Витамин B-2 (Riboflavin) 100 МГ - 100 капсули 0447

NOW - Витамин B-2 (Riboflavin) 100 МГ - 100 капсули 0447

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:0447
Цена: 23,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

Витамин B2 е нужен за образуване на червени кръвни клетки, производство на антитела, снабдяването на клетките с кислород и растежа

Рибофлавин - Riboflavin е нужен за добро очно здраве, предотвратява образуването на очно перде.

Рибофлавинът участва в обмяната на въглехидрати, мазнини и протеини. Този витамин заедно с витамин А подобрява функцията на клетъчните мембрани на клетките в храносмилателния тракт. Витамин B2 улеснява усвояването на кислорода от тъканите на кожата, косата, ноктите и косата, помага за премахване на пърхут и при усвояването на желязо и витамин B6 (Pyridoxine).

Прием на адекватни количества Витамин B2 важен при бременност.

Липсата на този витамин може да доведе до увреждания в тъканите на развиващия се зародиш, дори и ако, при майката няма признаци за недостиг от Riboflavin. Този витамин е нужен и при метаболизма на аминокиселината Триптофан (Tryptophan), която се превръща в Ниацин (Niacin) в тялото.

Дефицит на Riboflavin може до доведе до редица неприятни ефекти

Това включва рани и възпаления в устната кухина и езика, дерматити, загуба на коса, безсъние, повишена чувствителност, храносмилателни разстройства, забавен растеж, забавени рефлекси и ментални функции.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза дневно с храната.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (1)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha