в кошницата Кошница
 
NOW - DHA 100 МГ - Kid`s Chewable - 60 Дражета 1607

NOW - DHA 100 МГ - Kid`s Chewable - 60 Дражета 1607

Марка:NOW FOODS
Код на продукта:1607
Цена: 45,00 лв
* Цената е с включено ДДС
ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер

Описание

NOW - DHA 100 МГ - Kid`s Chewable - 60 Дражета 1607 Купи NOW - DHA 100 МГ - Kid`s Chewable - 60 Дражета 1607 в онлайн магазин за хранителни добавки HealthStore. Предлагаме безплатна доставка при поръчка над 30лв. Направи поръчка сега ☎ 0700 300 49

Рибено масло за деца Kids Chewable DHA е изключително полезно за деца до настъпването им на 11-12 години

Човешкият мозък е изграден от около 60% мазнини. Най-изобилстващите мазнини в мозъка са полиненаситените мастни киселини, в частност Докозахексановата киселина (DHA), която е част от Омега-3 мастните киселини.

Какви са ползите за деца от приема на Kids Chewable DHA

Рибено масло е важно, защото най-значителното натрупване на мастни киселини се осъществява през последните 3 месеца от бременността, като този процес продължава и след раждането. Най-бързите темпове на развитие на главния мозък се наблюдават до 7 годишна възраст, с по-умерени темпове до 11 годишна възраст, след което мозъка постепенно достига своята зрялост на около 25-тата годишнина.

В периода от раждането до 11-12 годишна възраст, децата имат огромна нужда от прием на DHA.

Качествените мастни киселини са от жизненоважно значение за формирането на мозъчната дейност, двигателната система, интелект, темперамент и нормално развитие. Дефицит на DHA може да доведе до редица разстройства в развитието на детето!

Рибеното масло Kids Chewable DHA е подходящ за прием от деца под 4 годишна възраст.

Сертификат за качество на продуктите с марка NOW Foods

Начин на употреба: Една доза 1-3 пъти дневно с храната.

Гаранция за произход и качество на марките Now Foods и Natrol

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца!
* Продуктът не е подходящ за бременни и кърмещи.
* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване 

ОБЩИ УСЛОВИЯ
при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg, на телефон или VIBER – 0878 / 88 55 88.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма („Интерлогистика“
ЕООД или други), Клиентът има правото да провери съдържанието на
доставката като отвори пакета!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други), „Хелтстор“ ЕООД не носи отговорност за
разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество,
вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да
откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми
или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на
доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът е нарушил търговския вид на
поръчаната стока, било то умишлено или не;
наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
извършена е консумация на продукта;
продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
продукти с изтекъл срок на годност;
продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма
(„Интерлогистика“ ЕООД или други);
4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова
бележка, фактура, друго).

 

Отзиви (2)

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!


captcha