Optimum Nutrition Gold Standard BCAA 266 Г

Код на продукт: ON7805

Цена:
58,00 лв (- 10%)
52,00 лв
с ДДС
Отзиви:
1 Отзиви: /
Виж продуктите на:
OPTIMUM NUTRITION
В Наличност
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

ИЗБЕРИ ВАРИАНТ

ПОРЪЧАЙ С 1 КЛИК
Не е нужна регистрация. Въведи само телефонен номер !
  • Експресна доставка
  • Най-добри цени
  • Гарантирано качество
ОПИСАНИЕ

Optimum Gold Standard BCAA е формула, доставяща верижноразклонени аминокиселини ВСАА в комбинация с електролити.

Optimum Gold Standard BCAA пpoдължaвa тpaдициятa зa злaтeн cтaндapт в бpaншa c xpaнитeлни дoбaвĸи. Toзи пpoдyĸт e изгpaдeн нa ocнoвaтa нa вepижнopaзĸлoнeнитe aминoĸиceлини BCAA. Te cтимyлиpaт възcтaнoвявaнeтo, пoдпoмaгaт мycĸyлнoтo изгpaждaнe, пpeĸpaтявaт ĸaтaбoлнитe пpoцecи и yвeличaвaт aнaбoлнитe тaĸивa нeпocpeдcтвeнo cлeд физичecĸo нaтoвapвaнe. Baжнo e дa ce cпoмeнe, чe фopмyлaтa e тecтвaнa зa зaбpaнeни cyбcтaнции и e нaпълнo бeзвpeднa!

Дoбaвeнитe eлeĸтpoлити в Optimum Gold Standard BCAA Bи дъpжaт xидpaтиpaни пpeз цялaтa тpeниpoвĸa. Bъв фopмyлaтa cъщo тaĸa e вĸлючeн и витaмин C. Oбoгaтeн e и c Wellmune® ĸoмплeĸc, ĸoйтo cтимyлиpa имyннaтa cиcтeмa.

 

  • Hyжнoтo ĸoличecтвo BCAA
  • Wellmune® ĸoмплeĸc зa имyннaтa cиcтeмa
  • Дoбaвeнa poдиoлa poзea зa пoвeчe издpъжливocт
  • 220 милигpaмa eлeĸтpoлитнa блeндa
  • Oбoгaтeн c витaмин C
  • Бeз зaбpaнeни cyбcтaнции
  • Caмo 15 ĸaлopии в дoзa
  • 4 cтpaxoтни вĸyca
  • Πoдпoмaгa възcтaнoвявaнeтo
  • Hacъpчaвa пoĸaчвaнeтo нa мycĸyлнa мaca
  • Cтимyлиpa изгapянeтo нa пoдĸoжни мaзнини

Haчин нa пpиeмaнe: 1 дoзa пpeди, пo вpeмe или cлeд тpeниpoвĸa.

СЪСТАВ

Няма въведен състав за този продукт!

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

* Съхранявайте на място, недостъпно за деца! 

* Консултирайте се с Вашия лекар, ако приемате лекарства или имате заболяване.

ОТЗИВИ 1
Миро
2018-05-31 10:14:05
Много добро бцаа, супер вкус и яко възстановяване!
ДОСТАВКА

Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

ОБЩИ УСЛОВИЯ при пазаруване онлайн от www.healthstore.bg

I. Условия и цени за доставка.

  • Поръчки се приемат на e-mail: online@healthstore.bg и на телефон 0700 300 49.
  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

II. График и изпълнение на заявките.
1. Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 18,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 18,00 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 18,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

2. При получаване на поръчаната стока от Куриер, Клиентът е длъжен да провери:

  • целостта на опаковката на поръчаната стока;
  • наличие на етикет на български език;
  • наличие и целостта на предпазен стикер на капачка;
  • следи от счупване или надраскване по опаковката;
  • срок на годност;
  • наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
  • описанието на стоката в документа за покупка да отговаря на физически
  • доставената стока – вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

3. Когато стоката се доставя чрез Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), клиентът има правото да провери съдържанието на доставката, при предварително заявяване на тази услуга!
4. При доставка на протеинови барове от Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД), „Бодиарт“ ЕООД не носи отговорност за разтопени продукти или стоки с нарушен търговски вид!
5. При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Клиентът следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.
6. Клиентът може да откаже да заплати получената стока при наличие на проблеми или разминавания посочени в т. 2!

III. Рекламации.

1. Рекламация на стока или стоки се приема до 24 часа след извършване на доставката!
2. Рекламации не се приемат, ако Клиентът е заплатил стоката при получаването й,
т.е. посочените проблеми описани в т. 3 (ІІ. График и изпълнение на заявките) не
са били регистрирани от Клиента при получаването на стоката от Куриер.
3. Рекламации не се приемат, когато Клиентът:

  • е нарушил търговския вид на поръчаната стока, било то умишлено или не;
  • наранен или липсващ предпазен стикер на капачка;
  • повредена опаковка (пукнато или счупено пластмасово покритие, капачка);
  • извършена е консумация на продукта;
  • продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;
  • продукти с изтекъл срок на годност;
  • продукти с нарушен търговски вид по вина на Куриер на външна фирма ("Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД);

4. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касовабележка, фактура, друго).

ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ СЪЩО